Saturday, July 10, 2010

Toeval bestaat!

Ik heb een vliegticket gekocht naar Mwanza voor 21 juli. Mwanza is een stad in het noorden van Tanzania, aan de zuid oever van het Victoria meer. Ongeveer half miljoen inwoners. Grootste en volgens mij enige attractie het Victoria meer.


Ik had ooit van gasten in mijn hotel de naam een leuk bijzonder hotel doorgekregen. Een kamer daar is 90 dollar. Vond ik net een beetje aan de hoge kant. Juist op het moment dat ik er mee bezig was kreeg ik een e-mail van een mij onbekende tour operator uit Mwanza. (Voor een boeking van een gast bij mij.)
Aan hem gevraagd of hij misschien een leuk hotel wist. En wat denk je, hij komt natuurlijk met het zelfde hotel aanzetten. En, hij zei er direct bij dat hij wel een mooie prijs voor me kon regelen.
Tja, dan moet het blijkbaar dit hotel worden, valt niet meer aan te ontkomen en heb ik nu dezelfde kamer voor iets meer dan de helft van de prijs. En zo kom ik de eerste 2 dagen terecht in www.ryansbay.com.
Dus ja, toeval bestaat, of was het het gevolg van mijn goede karma?

No comments: